Leniwie nawet bardzo...

Niedziela, 19 sierpnia 2012 | dodano:19.08.2012 | linkuj | komentarze(7)
Kategoria I te niecodzienne
Właściwie dziś nie miałam konkretnego pomysłu na krótki wypad, więc postanawiam udać się przed siebie, gdzie mnie oczy poniosą. Udaje się w kierunku Rudy Śląskiej, dalej Katowic. Dojeżdżam do Zarzecza, gdzie kieruje się na Tychy. Najpierw przeszło mi przez myśl, żeby pojechać na Paprocany, ale w rzeczywistości ląduję tylko na rynku.

Rynek w Tychach

W pełnym słońcu nie udało mi się zbyt długo wysiedzieć na rynku, więc ruszam w kierunku zachodnim. Nie znam Tychów, więc nie wiem dokładnie, którą drogą jechać. Wiem jedno! Nie chce wracać DK44. Wybieram jedną z bocznych uliczek i jadę nią przed siebie. Wyjeżdżam z zabudowań, a asfalt dalej prowadzi mnie do przodu kręcą się między polami. Droga, którą wybrałam odbija po czasie na południe, ale nie martwię się tym, przecież nigdzie mi się nie śpieszy. Ku mojemu zdziwieniu wjeżdżam do miejscowości Wyry. Po chwili na horyzoncie pojawiają się góry ;)

Dalej kieruję się czarnym szlakiem rowerowym, który doprowadza mnie do Mikołowa. Na rynku oczywiście robię sobie krótką przerwę na lody i tańczące fontanny. Później standardowo jadę do Mokrego i przez Fiołkową, i Sośnią Górę udaję się do Bujokowa. Wiatr niestety prosto w oczy, co uniemożliwia osiągnięcia dużych prędkości przy zjeździe z najwyższego wzniesienia w Mikołowie. Zajeżdżam jeszcze do Chudowa, gdzie dziś odbywa się Jarmark Średniowieczny. Tłumy ludzi zmuszają mnie do zejścia z roweru. Na koniec wycieczki przez Przyszowice udaje się do halembskich lasów, gdzie robię małą rundkę i wracam do domu.

devilek
| 19:31 niedziela, 19 sierpnia 2012 | linkuj Bardzo ładna trasa, trzeba przyznać. Dodatkowo temperatura nie ułatwiała kręcenia. Pozdrawiam i dzięki za fotki ;)
gizmo201
| 18:47 niedziela, 19 sierpnia 2012 | linkuj Może jedno i drugie, ciągle ktoś coś ode mnie chciał i tyle z tego wyszło :(
| 17:43 niedziela, 19 sierpnia 2012 | linkuj Tak, tak, za późno... Tak się mówi, a może zwyczajnie się nie chciało ;)
gizmo201
| 17:41 niedziela, 19 sierpnia 2012 | linkuj Na to wygląda zanim wystartowałaś to miałem do Mikołowa jechać, ale jakoś się zagapiłem i nie pojechałem bo było już za późno trochę!
| 17:35 niedziela, 19 sierpnia 2012 | linkuj Mhm czyli nie tylko mnie złapało dziś lenistwo, ale Ciebie chyba bardziej :P
gizmo201
| 16:59 niedziela, 19 sierpnia 2012 | linkuj Ładnie ładnie, a Ja się niestety nigdzie nie ruszyłem :(