Jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma...

Sobota, 25 sierpnia 2012 | dodano:25.08.2012 | linkuj | komentarze(4)
Kategoria Codzienne
Długo oczekiwany weekend, który na samym początku rozczarował mnie pogodą. Miły być daleko jadące plany, a wyszło jak, wyszło... Ale nie ma na co narzekać ;) Po południu w końcu się rozjaśniło, więc wyskoczyłam na rower. Najpierw odwiedziłam Starganiec, gdzie w taką niesprzyjającą do końca pogodę jest cisza i spokój. Tylko ja, rower i woda.

Starganiec

Następnie udałam się przez Podlesie na mikołowski rynek. Gdzie posiedziałam troche na mojej ulubionej ławce. Droga powrotna standardowo przez Mokre i Paniowy, z dłuższą przerwie na kawie u szkolnego kumpla.

Panorama na centrum Mikołowa i Łaziska z ul. Podleskiej

| 15:15 niedziela, 26 sierpnia 2012 | linkuj Wiem, wiem, dla mnie to też straszny cios, kiedy pogoda nie dopisuje jeszcze w weekend
gizmo201
| 08:15 niedziela, 26 sierpnia 2012 | linkuj Wiadomo załamka :/
Kurde, a tak chciałem coś pokręcić. Ale to nie moja wina bo mówili wcześniej, że niedziela deszczowa będzie!
| 07:51 niedziela, 26 sierpnia 2012 | linkuj hm chyba nici z roweru, ładną pogodę załatwiłeś nie ma co :P
gizmo201
| 20:21 sobota, 25 sierpnia 2012 | linkuj Co ty na to by rano gdzieś jechać? Tylko miejsce oraz godzinę spotkania dogadać i ruszamy!