Kręci się w deszczu i słońcu...

Czwartek, 6 września 2012 | dodano:06.09.2012 | linkuj | komentarze(2)
Kategoria Codzienne, Do pracy i z powrotem
O 6.05 startuje z domu, mimo zapowiedzi deszczu. Rano da się już wyczuć zbliżającą się jesień - zimno i ciemno, ale przecież to żadna przeszkoda ;) Na 13km zaczęło dosyć mocno padać niestety. Droga powrotna pod wiatr przez zakorkowanych Chorzów. Po południa szybka, a właściwie wolna rundka na mikołowski rynek, gdzie słońce już nie sięga, ludzi brak, to pewnie przez tą temperaturę. Ale było miło - ja, rynek i mój rower, sam na sam ;) Droga powrotna przy zachodzącym słońcu pośród pól ;)

| 06:18 piątek, 7 września 2012 | linkuj No tak miałam na myśli Chorzów Batory ;) ale korki to nie przeszkoda na rowerze ;)
devilek
| 19:11 czwartek, 6 września 2012 | linkuj Gdzie Ty koleżanko przez Chorzów jeździsz ? Zakorkowany mówisz, więc sądzę, że to Cho Batory z jedną nitką w stronę ronda, a dalej ścieżki, którą możesz dojechać do Mikołowa.

A zimno i ciemno, to jest o 5 rano, jak trzeba jechać ;)