Niedzielne kręcenie z czekoladą ;)

Niedziela, 23 września 2012 | dodano:23.09.2012 | linkuj | komentarze(3)
Kategoria I te niecodzienne
Dzisiejszy dzień podzielony był na dwa etapy.

I. Trasa: Halemba -> Kochłowice -> Panewniki -> Zarzecze -> Podlesie -> Mikołowski Rynek -> Mokre -> Paniowy
Przy dzisiejszej temp i dosyć uprzykrzającym wietrze, siedzenie na mikołowskim rynku nie należało do przyjemności. Pętla krótka, w sam raz na po śniadaniu.

II Trasa: Bujaków -> Orzesze -> Ornontowice -> Dębieńsko -> Czuchów -> Szczygłowice -> Wilcza -> Pilchowice -> Leboszowice -> Smolnica -> Wilcze Gardło -> Bojków -> Przyszowice -> Chudów -> Bujaków -> Orzesze -> Bujaków
Udana wycieczka z dosyć wysoką średnią prędkością jak na mnie ze względu na towarzystwo na cienkich oponach ;) Do tego czekolada, gorąca herbata i góry widziane z mostu nad A4 na drodze serwisowej autostrady. Czego chcieć więcej? Tylko kręcenia ;)

| 18:51 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Jak rower lżejszy to i prędkość wzrasta, w wiatr faktycznie nie ułatwiał kręcenia, ale dla chcącego, nic trudnego ;)
gizmo201
| 20:30 niedziela, 23 września 2012 | linkuj I ta setka w taką pogodę oraz avg bardzo dobre jak na zimno i wiatr, który dziś utrudniał z pewnością poruszanie się!
devilek
| 19:30 niedziela, 23 września 2012 | linkuj Się nam rozkręciłaś na dobre, po zakupie nowej maszyny ;) Średnia dobra, jak na dzisiejsze warunki.