Jezioro Dzierżno Duże

Niedziela, 30 września 2012 | dodano:30.09.2012 | linkuj | komentarze(6)
Kategoria I te niecodzienne
Trasa: BW -> Paniowy -> Chudów -> Przyszowice -> Bojków (Gliwice) -> Żernica -> Smolnica -> Wilcze Gardło -> Ostropa (Gliwice) -> Kozłów -> Brzezinka (Gliwice) -> Kleszczów -> Taciszów -> Rzeczyce -> Jezioro Dzierżno Duże -> Ligota Łabędzka -> Brzezinka (Gliwice) -> Gliwice (centrum) -> Bojków (Gliwice) -> Gierałtowice -> Chudów -> Bujaków -> Mokre -> Paniowy -> Paniówki -> BW

Była piękna zawartość wpisu, ale z powodu problemów z netem jest irytacja i tylko zarys dzisiejszej trasy i fotki ;)

Drewniany Kościół św. Michała Archanioła w Żernicy

Drewniany Kościół św. Jerzego w Gliwicach Ostropie

I małe zboczenie zawodowe ;)

Jezioro Dzierżno Duże

I ciekawostka z Rusinowa

Podsumowanie: 250km w jedne weekend, 1615km w jeden miesiąc, 6084km w pół roku. Nie mogłam sobie lepiej wyobrazić oficjalnego zakończenia sezonu. Nie, nie żegnam się jeszcze z rowerem, ale pewnie przez krótszy dzień, pogodę i wracjące studenckie obowiązki rower zostanie ograniczony. Byle do wiosny! ;)

| 16:58 czwartek, 11 października 2012 | linkuj xtnt niestety nie miałam zbyt wiele czasu na zwiedzenie okolic Jeziora Dzierżno, ale będąc w tamtych okolicach obowiązkowo trzeba podjechać do Pławniowic, gdzie jest przepiękny pałac i kolejne jeziorko. A z Pławniowic jest już rzut kamieniem do Toszka, gdzie warto odwiedzić zamek.
luk85
| 18:10 środa, 3 października 2012 | linkuj kiedyś byłem w pławniowicach ale tylko popływać a zamku nie wiedziałem
| 18:09 środa, 3 października 2012 | linkuj Jeśli pojedziesz w tamte rejony to polecam wpaść jeszcze do Pławniowic, bo to już rzut kamieniem, a i jedno jezioro i piękny pałac można zobaczyć
luk85
| 11:22 środa, 3 października 2012 | linkuj dosyć ciekawa trasa, w sobote chyba się wybiore na tą trase no może z małą modyfikacją a podobno fajna pogoda ma być więc trzeba wykorzystać
gizmo201
| 06:32 poniedziałek, 1 października 2012 | linkuj Ojj tam ograniczony, życie bez rowelka nie ma sensu! Więc na pewno go nie ograniczysz do minimum sądząc po wpisach na BS :O