Z widokiem na góry ;)

Sobota, 10 listopada 2012 | dodano:10.11.2012 | linkuj | komentarze(2)
Kategoria I te niecodzienne
Dzień zaplanowany już od jakiś trzech tygodni, więc o 9.15 wyruszam w stronę Orzesza przez Bujaków i przy okazji zahaczam o Wawrzyna. Wiatr daje się we znaki i pierwsze 12 km pokonuje w bardzo leniwym tempie. Punkt 10 dojeżdżam na umówione wcześniej miejsce spotkania z pewnym szosowcem. Obieramy kierunek południe. Tempo wzrasta, bo obstawiam tyły w peletonie, więc i nie odczuwam tak mocno wiejącego wiatru. Po 30km jazdy docieramy do celu, czyli nad Jezioro Goczałkowickie. Gdzie przy panoramie gór robimy chwilą przerwę na podładowanie moich padających baterii.

Jezioro Goczałkowickie

Następnie ruszamy w drogę powrotną, odwiedzając jeszcze Jezioro Łąka.

Jezioro Łąka

Docieramy do Orzesza i podjeżdżamy na Wawrzyna, co prawdę mówiąc mnie nie cieszy, ze względu na brak sił, które spowodowane są tym, że kondycja podupada, bo od miesiąca praktycznie nie kręciłam. Na szczęście mój współtowarzysz podróży w połowie podjazdu dał się na mówić na przerwę na obejrzenie meczu w Orzeszu i wafelka-kafelka ;) Po chwili odpoczynku jedzie się już znacznie lepiej. Przez Lasy Bujakowskie dojeżdżamy do Bujakowa, gdzie się rozstajemy.

Trasa: BW - Bujaków - Orzesze (Zawada, Zazdrość, Woszczyce, Królówka) - Suszec - Kryry - Mizerów - Studzionka - Wisła Wielka - Jezioro Goczałkowice - Jezioro Łąka - Brzeźce - Kobielice - Suszec - Orzesze - Bujaków - BW