Do pracy i z powrotem po cimoku i w zimoku...

Środa, 14 listopada 2012 | dodano:14.11.2012 | linkuj | komentarze(1)
Kategoria Do pracy i z powrotem
Rano termometr pokazuje kilka stopni na minusie, ale na szczęście nie mój, bo ja nawet na niego nie patrzę. Pędzę do pracy, po 3km robi się ciepło, po 6km jestem już rozgrzana do czerwoności i uśmiech nie schodzi z twarzy, a to chyba najważniejsze ;) Po pracy odczuwam wzmożony ruch na drogach i to nie tylko w postaci samochodów, ale i nie myślących pieszych. W trakcie 40 paro minutowego powrotu do domu miałam okazję rozjechać pieszego aż 2 razy! Czy to czasem nie za wiele?

Franek810 | 19:09 czwartek, 15 listopada 2012 | linkuj I to jest właśnie sedno sprawy , świetnie napisane ,... "jestem rozgrzana i uśmiech nie schodzi z twarzy".
Właśnie, jazda rowerem daje Nam takie pozytywne akcenty.
A że czasem kierowcy lub piesi powodują u Nas wzrost poziomu andrenaliny , no cóż nie zawsze jest pięknie i bezstresowo.
Mogę Ci Aga poradzić jedynie założenie teraz na czas tych jazd po cimoku, kamizelki odblaskowej(mam nadzieję że nie uważasz tego za obciach) , i jak najwięcej migających światełek.
Znam z własnego doświadczenia ze to dodaje sporo atutów w kwestii bezpieczeństwa.

Życzę bezpiecznego i przyjemnego rowerowania.
Serdecznie pozdrawiam i do spotkania gdzieś na rowerowych szlakach.