Dom -> praca -> dom

Środa, 28 listopada 2012 | dodano:28.11.2012 | linkuj | komentarze(5)
Kategoria Do pracy i z powrotem
Rano waham się czy jechać rowerem do pracy czy też nie. Wczoraj w każdej prognozie pogody straszyli deszczem. Jednak moje zaufane źródła pokazywały co innego. Postanawiam jednak zaryzykować i rano w zupełnych ciemnościach ruszam do pracy. Wschód Słońca łapie mnie oczywiście chwilę przed dojechaniem do pracy. Po południa pogoda prawie jak wiosną i przez to droga powrotna wprawia mnie w rewelacyjny nastrój i sprawia wiele radości. ;)

| 11:34 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj Właśnie ja mam odwrotnie ;) Gdy mam jechać rowerem do pracy to zbieram się chwila moment, nie ma żadnego marudzenia, że mi się nie chce wstawać czy coś w tym rodzaju. Po prostu wstaje z uśmiechem na twarzy, bo dzień zaczynam od roweru. Jedyną przeszkodą jest dla mnie kapryśna pogoda o tej porze roku.
amiga
| 10:33 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj Najgorzej jest się pozbierać, jak już się człowiek znajdzie z rowerem na zewnątrz to pogoda nie ma żadnego znaczenia...
gizmo201
| 17:53 środa, 28 listopada 2012 | linkuj Ba bajka dziś było na dworze
| 17:28 środa, 28 listopada 2012 | linkuj Jak dla mnie taka pogoda może być i do marca :D
gizmo201
| 17:26 środa, 28 listopada 2012 | linkuj Dobrze, że zaryzykowałaś nie pamiętam kiedy ostatnio w listopadzie było 13 stopni o tak późnej porze, tuż tuż już grudzień puka. Odpukać, by tak dalej tylko z pogodą było :D