Pętla po okolicy...

Sobota, 1 grudnia 2012 | dodano:01.12.2012 | linkuj | komentarze(3)
Kategoria Codzienne
Rano wstaję, wyglądam za okno, śniegu nie ma +3, czyli idealna pogoda na rower :) Tzn. jeśli się chce, to nigdy nie ma złej pogody. Najpierw kierunek Halemba do zaprzyjaźnionego kiosku koleżanki po bilet miesięczny. Tam trochę mi schodzi na pogaduchy. Żegnam się i jadę na Bielszowice, dalej Kończyce i Makoszowy zobaczyć nowy już otwarty most.

Dalej jadę przez Przyszowice do Chudowa, gdzie o tej porze roku żywej duszy. Tylko ja i mój rower.

Następnie standardowo kierunek Bujaków, przez Sośnią i Fiołkową Górę do Mokrego, dalej do Śmiłowic w odwiedziny do dziadka. Później lasem na Retę i z powrotem na Mokre i prosto do domu.

No i pykło 7tys :D

wloczykij
| 19:44 sobota, 1 grudnia 2012 | linkuj cieplejsze buty nie adidasy i 2 pary skarpet i dzis było mi bardzo ciepło nawet mimo średniej 19 km/h

Pozdrawiam :)
| 19:18 sobota, 1 grudnia 2012 | linkuj Powiem szczerze, że marznące stopy to też mój problem i nie mam na nie żadnego sposobu. Kiedy czuje, że mi zimno próbuję ruszać palcami, ale to niestety wiele nie pomaga.
gaga
| 18:34 sobota, 1 grudnia 2012 | linkuj Podziwiam i mam pytanie, co robisz, że o tej porze roku , w takiej temp. przejeżdżasz trasę? Mam kłopot z marznącymi stopami, reszta ciała ok. Dziś przy 1 stopniu ciepła na plusie zrobiłam 36 km i miałam duży problem z marznącymi stopami. Pozdrawiam