Pod wiatr...

Środa, 10 kwietnia 2013 | dodano:10.04.2013 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria Codzienne
Wracam z pracy wyjątkowo wcześnie, nawet bardzo. Postanawiam to wykorzystać i wyskoczyć na rower. Plany nie powiem były ambitne jak na dzień roboczy, koniec końców zostały zweryfikowane i zmienione z kolejnymi pokonywanymi km. Obieram kierunek zachodni. Zamarzyły mi się Pławniowice. Rozpiera mnie energia, więc kręcę ile mam tylko sił w nogach. Jadę pod silny południowo-zachodni wiatr, ale nawet to nie jest dla mnie w tym momencie przeszkodą. W Przyszowicach łapie mnie deszcz i towarzyszy mi przez kilkanaście dobrych km. Ale nawet przez chwilę nie mam myśli, aby zawrócić. To jest moja chwila, ten moment kiedy czuję, że żyje. I nie straszny mi deszcz, ani wiatr. Docieram do Bojkowa, gdzie spotykam pierwszego tej wiosny bociana.

Bociek w Bojkowie

Dalej kieruję się na Żernicę. Tu modyfikuję wcześniejsze plany i odbijam na Nieborowice. Dalej przez Knurów, Czerwionkę-Leszczyny, Ornontowice i Chudów wracam do domu.