Wtorek!

Wtorek, 16 kwietnia 2013 | dodano:17.04.2013 | linkuj | komentarze(4)
Kategoria Codzienne
Forma rośnie, byle tylko pogoda na weekend dopisała i można ruszać w świat. Na razie kręcę w ciągu tygodnia po bliższej okolicy. Tak więc wtorkowa jazda była podzielona na dwa etapy - przedobiadowy i po obiadowy. Obiad rzecz święta, to też nie mogłam sobie go odmówić.

Pierwszy etap: BW -> Paniowy -> Chudów -> Przyszowice -> Gliwice Bojków -> Żernica -> Gliwice Trynek -> Gliwice Bojków -> Gierałtowice -> Chudów -> Paniowy -> BW

Trasa większości znana. Od Żernicy testowałam czerwony szlak rowerowy powiatu gliwickiego, który prowadził przez pola, aż do drogi technicznej autostrady A4. Następnie znowu polnym drogami do Gliwic, gdzie zaliczyłam krótki postój na lotnisku.

Droga techniczna A4

Nad A4...

Jedziemy w kierunku Gliwic...

Gliwice na horyzoncie...

Lotnisko w Gliwicach

Drugi etap: BW -> Halemba -> Kochłowice -> Panewniki -> Zarzecze -> Podlesie -> mikołowski rynek -> Mokre -> Bujaków -> Chudów -> Paniówki -> BW

Przystań w Rudzie Śląskiej

Starganiec

Panorama na centrum Mikołowa

Mikołowski Rynek

Zachód Słońca ;)

| 05:45 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj luk85 Droga techniczna wzdłuż A4 jest przejezdna w obu kierunkach. Na pewno od Ostropy aż do Bojkowa, nie wiem jak dalej, bo nigdy nie testowałam.
Franek810 to jest chyba jedno z lepszych widokowych miejsc jak dla mnie w Mikołowie, uwielbiam ten widoczek.
luk85
| 14:12 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj No dystansik dobry. Mam pytanie czy nie wiesz jak ta droga techniczna w drugą strone wygląda? Pozdrawiam.
surf-removed
| 10:14 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Samolocik sprawia wrażenie jakby startował ;)