Wilcze Gardło!

Sobota, 4 maja 2013 | dodano:04.05.2013 | linkuj | komentarze(3)
Kategoria Codzienne
Po dwóch nie aktywnych dniach, ze względu na ciągłe opady deszczu, w końcu na niebie późnym popołudniem pojawiło się Słońce. Postanowiłam to wykorzystać i rozkręcić troche nogi. Miało być krótko, a wyszło jak wyszło. Najpierw pojechałam do Chudowa, następnie przez Przyszowice do Gliwic Bojkowa. Tam miałam odbić na Knurów, ale jednak postanowiłam pojechać w kierunku Żernicy. Za granicą Gliwic odbiłam między pola i dojechałam do drogi technicznej autostrady A4, którą jechałam aż do Ostropy. Następnie pojechałam do Wilczego Gardła. Podoba mi się ta nazwa! Dalej do Smolnicy. Po poprzedniej wizycie w tych stronach, nie uśmiechało mi się zbytnio pokonywać trasy Smolnica - Żernica, ze względu na fatalny stan nawierzchni, dlatego też odbiłam na Leboszowice. Droga może nie jest idealna, ale jest o niebo lepsza od tamtej. Tak dojechałam do Pilchowic. Następnie przez Kuźnie Nieborowską, Knurów, Gierałtowice i Chudów wróciłam do domu.

Wilcze Gardło...

W Kuźni Nieborowskiej...

Knurów...

| 17:19 niedziela, 5 maja 2013 | linkuj gizmo201 dzięki ;) Nie martw się, jeszcze cały sezon przed Tobą, chęci pewnie jeszcze przyjdą. Może to wszystko spowodowane jest tą strasznie długą zimą.
Bod fakt, teraz nie wiele ma wspólnego z swastyką, ale i tak wygląda ciekawie.
gizmo201
| 04:22 niedziela, 5 maja 2013 | linkuj Ale ty te km pykasz, graty! Jakoś się nie umiem przełamać i tyle nabijać co w tamtym roku, może jeszcze chęć nadejdzie sama :P
Bod10
| 20:05 sobota, 4 maja 2013 | linkuj Podobno Wilcze Gardło z lotu ptaka wyglądało jak swastyka, ale obecne zdjęcia satelitarne tego nie potwierdzają.