DPD + gleba...

Piątek, 17 maja 2013 | dodano:20.05.2013 | linkuj | komentarze(2)
Kategoria Codzienne, Do pracy i z powrotem
Najwyższy czas na zabranie się za uzupełnianie zaległych wpisów. Z piątku nie wiele już pamiętam, bo kiedy to było? 3 dni temu. Rano standardowo do pracy. Chyba obeszło się bez żadnych ekscesów. Po południu nie mam zbytnio siły na jakieś długie kręcenie, więc początkowo wybieram się z rodzicami na pętle po lesie. Tempo spacerowo, ale w połowie drogi zaczyna padać. Jest to miły wiosenny deszcz. Na Recie Śmiłowickiej odłączam się i jadę na mikołowski rynek pomimo tego, że pada. Na rynku trafiam na tzw "efekt" tańczących fontanna. Rozsiadam się na ławce, słucham muzyki, patrze się w fontanny i tak siedzę dobre 40 min. Zbieram się i wracam do domu przez Mokre i tu przeginam. Przesadzam z prędkością na zjeździe, w dodatku na zakręcie i mokrej nawierzchni. Tylne koło roweru mnie wyprzedza i zaliczam glebę na samym środku drogi. Na szczęście dorobiłam się tylko trzech siniaków.