DPD + Mikołowska Masa Krytyczna...

Czwartek, 23 maja 2013 | dodano:24.05.2013 | linkuj | komentarze(1)
Kategoria Do pracy i z powrotem, Masa Krytyczna
Pogoda po raz kolejny płata figle. Mamy już wiosnę, właściwie odliczamy dni do lata, a tu temp z rana nie przekracza 10 stopni. Mimo tego do pracy jadę rowerem, bo przecież nie pada. Wrzucam na siebie tylko zapomniane wdzianko na chłodniejsze dni. Droga standardowa, chyba nikt nie chciał mnie przejechać, przynajmniej sobie nie przypominam. Powrót również bez ekscesów. Brak Słońca nie zachęca do popołudniowej jazdy, ale mimo wszystko wyjeżdżam i kieruję się do centrum na Mikołowską Masę Krytyczną. Docieram na rynek punkt 18.00, gdzie czeka już grupa bikerów odzianych w odblaskowe kamizelki. Po krótkiej sesji zdjęciowej ruszamy 22 osobowym peletonem na rundę po mikołowskich ulicach i uliczkach. Po 10km jazdy spokojnym tempem, zajeżdżamy ponownie na rynek. Niektórzy kierują się w swoją stronę, a inni udają się na ognisko do Śmiłowic, a ja wraz z nimi. Na odcinku dolotowym do bazy ogniskowej prędkość nie spada poniżej 30km/h. Jak to przy ognisku temp wzrasta i tym miłym akcentem kończę swój kolejny rowerowy dzień...