Śląska Masa Krytyczna

Niedziela, 9 czerwca 2013 | dodano:17.06.2013 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria Masa Krytyczna
Dzień zaplanowany od dłuższego czasu. Wszystko zależało tylko od pogody. Na szczęście dopisała, a nawet lekko mnie przypiekło, przez co można się już chwalić rowerową opalenizną. Wyruszam z domu przed 9 i pustymi ulicami jadę przez Rudę Śląska i Chorzów, aby dotrzeć do Katowic. Pod spodkiem jestem o 9.55 czyli jak zwykle na czas. Zebrała się już spora grupa ludzi. Podobno było ok 400 osób. Chwilę później ruszamy. Trasa wiedzie od Katowic przez Chorzów, Świętochłowice, Rudę Śląską, Bytom, Zabrze i na koniec docieramy do Gliwic pod radiostację. Tam też odbywa się rowerowy piknik. W Rudzie Śląskiej przyłącza się moja kumpela , to też na mecie rozkładamy się na trawie i patrzymy w niebo. Po krótkiej przerwie ruszamy w drogę powrotną. Przejeżdżamy przez centrum Gliwic, by dotrzeć do ul. Bojkowskiej. Później przez Przyszowice docieramy do Chudowa. Tam robimy krótką przerwę i oglądamy rekonstrukcję XVIIIw bitwy. Po czym odstawiam kumpelę do domu i wracam do siebie. Po raz kolejny udaje mi się zdążyć przed burzą...